تدریس نوین | هفت راهکار جدید برای آموزش دانش آموزان

تدریس نوین | هفت راهکار جدید برای آموزش دانش آموزان

تدریس نوین | هفت راهکار جدید برای آموزش دانش آموزان

البته، شما می خواهید به دانش آموزان خود را تحت تاثیر قرار. برای اینکه اگر این کار را نکنید، احتمال خوبی وجود دارد که اکثریت را از دست بدهید. و هنگامی که مشکل سازان شروع به توجه بیشتر به یکدیگر نسبت به استراتژی های تدریس خود می کنند، در واقع واقعا سخت است که بقیه دانش آموزان شما را جذاب نگه داشته باشند. بنابراین برخی از بهترین آموزش ها چیست؟

احساس استراتژی تدریس از دست دادن

اولین استراتژی بارها و بارها توسط روانشناسی اثبات شده است. ما بسیار محروم از دست دادن است. بنابراین، با تعریف یک درس که آنها یاد نمی گیرند که آنها از دست می روند، به احتمال زیاد بیشتر توجه خواهند کرد.

چگونه اون کار را انجام می دهی؟ خوب، بهترین راه این است که آنها را به داستان کسی که یادآوری درس را که در حال تدریس می کنید یاد نگیرید، و به این ترتیب آنچه را که می خواستید دریافت نکردید. توجه داشته باشید که ممکن است بخواهید آن را به صورت متفاوت بیان کنید. ممکن است بخواهید بگوئید که در نتیجه انتخاب گزینه موجود، چیزی به دست آورده است.

این چیزی است که شما دیگر از دست دادن احساس حسادت خود نمیکنید و بنابراین به اندازه موثر نیست.

چه چیزی نمی توانند داشته باشند

استراتژی مشابه این است که به آنها بگوئید چه چیزی احتمالا نمی توانند داشته باشند. به عنوان مثال، “اگر چه شما احتمالا واقعا از بحث ما در مورد XYZ لذت برده اید، احتمالا به دلیل زمان محدود ما به این موضوع نخواهد رسید.”

مردم از آن متنفرند وقتی گفته می شود که نمی توانند چیزی بسازند. و بنابراین شما می توانید از آن استفاده کنید تا آنها را با چیزی مشغول کنید که همه چیز مورد علاقه آنها نیست، به طوری که آنها بتوانند به آنچه که ممکن است در غیر این صورت از دست بدهند.

رابطه

بسیاری از معلمان اشتباه می کنند تا تمرکز بر مطالب و نه دانش آموزان را تمرکز کنند. آنها بر این باورند که مهمترین چیزهایی که باید انجام شود این است که دانش آموزان باید اطلاعات زیادی را در معرض دید قرار دهند و نتیجه – از طریق برخی از اسمزها – این خواهد بود که آنها یاد خواهند گرفت. این به ندرت کار می کند در عوض، حیاتی است که اطلاعات مربوط به آنها می شود. این را می توان با ایجاد شخصیت های مورد علاقه، ایجاد ارتباط بین آنها و دانش آموزان، یا نشان داد که آنها کسی هستند که دانش آموزان می توانند به آن نگاه کنند.

تولید: پاداش های کوتاه مدت

آیا می دانید چرا بسیاری از بازی ها برای دانشجویان بسیار اعتیاد آور هستند، حتی اگر خسته کننده باشند؟ این به این دلیل است که آنها به طور مداوم و به طور مداوم پاداش کمی برای آنچه که آنها به دست آورده اند. این پاداش ها می تواند کوچک باشد. آنها می توانند یک نوار پر کردن، گل گفت “کار خوب”، و یا استراتژی های مشابه است.

اگر شما می توانید راهی برای معرفی این برنامه درسی پیدا کنید، با نشان دادن آنها در طول و پس از هر کلاس که چیزی آموخته اید و می توانید کاری را انجام دهید که قبلا نمی توانستند انجام دهند، آنها بیشتر از آنچه که در غیر این صورت ممنون

درگیر احساسات

استراتژی دیگری که بازی استفاده می کند این است که بیش از یک حس تعامل داشته باشد. این در کلاس درس سخت است. اغلب اوقات، شما فقط با کلمه گاه به گاه روی تخته سفید صحبت می کنید.

اگر شما می توانید فراتر از آن حرکت کنید، با این حال، اگر شما به نوعی می توانید تصاویری را در خود داشته باشید و حس ها را درگیر کنید، برای دانش آموزان خود بسیار مؤثر خواهد بود.

نقش فعال در راه اندازی کلاس

شما می توانید این استراتژی را با توجه به دانش آموزان در کلاس خود، نقش مستقیمتری در برنامه ریزی آنچه که انجام می دهید، و نحوه انجام آن انجام دهید. یک استراتژی موثر برای این کار گروهی است که دانش آموزان برای تکمیل پروژه با هم کار می کنند.

برای اطمینان از این که این کار به خوبی انجام می شود، دانش آموزان را مجبور به انجام مسئولیت های مختلف و کار بر روی آن انفرادی. چیز بزرگ در مورد این است که آنها پس از آن مجبور به برنامه ریزی و استراتژی در میان خود را به طور موثر در انجام تکمیل پروژه.

قدرت مکث

در کلاس درس سنتی، دانش آموزان زمان زیادی را صرف نکرده بودند. معلوم است که در واقع برای دانش آموزان مناسب نیست. آنها به هر حال اغلب نیاز دارند تا وقت خود را برای هضم و بازگرداندن آنها بگذرانند.

توجه داشته باشید که این اختلالات لازم نیست که آنها نشسته و کار دیگری انجام ندهند. به سادگی تغییر از یک چیز به دیگری اغلب می تواند موثر باشد، تا زمانی که کاملا متفاوت باشند (از خواندن به بحث، از نوشتن به برنامه ریزی و غیره).

بیان یا رفتار قاطع

تدریس چیزی نیست که مورد استفاده قرار گیرد. حرف زدن امروز مجازات نیست، بلکه تعامل است. اگر دانش آموزان شما را دوست داشته باشند، آن ها به شما می گویند که به شما گفته می شود. به نظر میرسد که شما آن را بگوئید.

با این حال، این چیزی است که ما برای دهه ها شناخته ایم و برای بسیاری از آن زمان، معلمان تنها به این خدمات بیان می پرداختند. وقت آن است که ما به سطح بعدی برویم. این زمان است که ما در واقع شروع به ترکیب برخی از این استراتژی ها در کلاس های درس ما و جذب دانش آموزان به بهترین توانایی های ما است. این زمان گذر زمان را بسیار سریع تر می کند و به دانش آموزان شما کمک می کند تا برای بقیه زندگی خود را سپاسگزار باشند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *